هلیا جونهلیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

روزهای مادرانه

این روزها....

1393/3/14 12:36
نویسنده : نگار
280 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام ...میخواستم یک کم بنویسم از این روزها که داره یه جورایی هم تند میگذره و هم کند...هم لذت داره و هم سختی ...غرغر نمیخوام بکنم فقط مینویسم که یه روز با هم بیایم بخونیم و بخندیم و ببینیم چه روزهایی رو باهم گذروندیم..

روزها خیلی کم خواب هستی عسل خانوم و شاید به خاطر کولیک باشه یعنی دکترا که اینو میگن،به زور منو بابایی خوابت میکنیم و باید تو بغل راهت ببریم تا بخوابی و وقتی میخواهیم بذاریمت سر جات چند دقیقه بعد بیدار میشی!!!!...و دوباره از اول..وقتی هم خوابت برد یه پروانه هم نباید از کنارت بگذره وگرنه بیدار میشی .آخه وقتی هم نمیخوابی کمتر آرومی و نق میزنی...و من کمتر فرصت میکنم اون صورت خوشگل و ماهتو بخورم...وقتی عکساتو نگاه میکنم دلم غش میره و وقتی هم خوابیدی هی میام بهت سر میزنم که بیدار نشده باشی و دلم برا صورت معصومت میسوزه.

گنجشک مامان صبحها هم ساعت 6 بیدار میشی و یه روز یه ساعت بیشتر به ما رحم نمیکنی که بخوابیم.امیدوارم این روزهای سخت زودتر بگذره ومن بتونم بیشتر باهات خوش بگذرونم و لذتتو ببرم عزیز دلم .ناگفته نمونه که هر ساعت و دقیقه خدای عزیزمو شکر میکنم به خاطر همچین هدیه ارزشمندی و امیدوارم بتونم اون طور که شایسته شما باشه و خدا راضی باشه برات مادری کنم و ازش میخوام منو تو این راه کمک کنه...هنوز هم باورم نمیشه که مادر شدم.

پسندها (2)

نظرات (5)

elham
17 خرداد 93 14:05
mamani hamintoriam lezatesho bbar har lahzash ye khatere hast khoda barat dokhmale khoshgeleto hefz kone manam ghasd daram maman bsham age khoda bkhad sale bad in moghe ninie manam baghalame
نگار
پاسخ
به سلامتی الهام جون یه نینی خوشگل و سالم تو بغلته
حبه قند
18 خرداد 93 22:18
کولیک خیلی بده اما خوب پیش یه دکتر دیگه ببر دختر رو. عزیزم خیلی سخته اما باز هم خدا رو شکر.
نگار
پاسخ
بردم عزیزم خدارو شکر یک کم بهتره با مرور زمان
مامان سارا
21 خرداد 93 7:41
سلام دوست خوبم می دونی چیه؟ این روزهای به ظاهر سخت بعدا میشه بهترین خاطرات همه عمر آدم ... ازشون لذت ببر عزیزم آدرس وبلاگ ما تغییر کرده عزیزم لطفا ما رو با آدرس جدید لینک کن : http://doperancema.niniweblog.com پیشاپیش یه بوسسسس قلمبه
نگار
پاسخ
واقعا؟...همیشه باید از لحظه ها لذتشو ببریم که برنمیگرده
مامان حبه قند
25 خرداد 93 2:58
وای. این.خیلی. سخته امیدوارم زودی خوب بشه دختر مون. منم شبا بیدارم و خیلی سخته. مراقب خودت باش.
نگار
پاسخ
آره فکر میکنم یک سری یختی نینی ها با بزرگتر شدنشون بهتر میشه و یه سری سختی های دیگه جاشو میگیره ولی خوب ارزششو داره خداروشکر
مامان زری
5 مرداد 93 11:25
ایناکه سختی نیست عزیز دلم اینا روند طبیعی رشد نوزاده همونطور که دکترا میگن همه بچه ها دارن کم و زیاد . همین جاهاس که مامانا با صبرشون در مقابل بیقراری نوزادشون بهشت میخرن به همین راحتی!! ایشالله همه نوعروسا لذت قشنگ مادری رو بچشن.