هلیا جونهلیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

روزهای مادرانه

ماشالا به برگ گلم

1393/2/19 15:20
نویسنده : نگار
756 بازدید
اشتراک گذاری

خرگوش کوچولوی مامان ،اولین لباسایی که تنت کردم اینا بود...فعلا هم همینا فقط اندازته خاله ریزه من.

 

 

 

دستمو کنار صورتت گذاشتم که ببینی چقدر کوچولو بودی

 

این پلاکو مامان زری به مناسبت روز تولد حضرت زهرا برات هدیه آورد

 

ناخنات خیلی بامزه هستن

 

خنده های الکیت منو کشته

 

 

لب و دهن شیرررریییی

 

این لباس آبیه هم خیلی بهت میاد شبیه پسرا میشی...چرا غمگینی مامانیییی؟

 

قربون چشای متعجبت برم

 

لثه هات منو میکشههههه

 

 

خانوم لب غنچه ای

 

 

 

پا لاغرووووی مامان

 

هر جا میری با این بالش کوچولوی گاوی هستی

 

عشقم

پسندها (3)

نظرات (7)

حبه قند
19 اردیبهشت 93 16:09
عزیزم دخترک خرگوشی من حالا توی اون جیبات چی میخوای بریزی؟؟ پسته و فندق؟؟؟ خیلی با نمکی خانم طلا کی میشه دخترم بیاد و باهات بازی کنه.
نگار
پاسخ
تا چشم بهم بذاری دخترت تو بغلته مامانییی
النا مامان رها
22 اردیبهشت 93 11:31
ای جااااااااااانم یعنی اون کلاه خرگوشیش تو حلقم انقدر جیگر شده آخه اون پاهای ناز کوچولوشو بخورم براش اسفند دود کن عزیزم ماشالا هر چی می پوشه خوردنی میشه
نگار
پاسخ
مرسی النا جون عزیز
elham
23 اردیبهشت 93 1:28
mashallat beshe helia joni kheyli naz o jigare che pa o daste kochooloi mamani khoda kheyli doset dashte k hamchin fereshtei ru beht dade
نگار
پاسخ
مرسی الهام جان لطف داری
النا مامان رها
24 اردیبهشت 93 20:39
ای خدااااااااااااا گل سرشو الان دیدم آخه این قرتی از الان گل سر میزنه با این موهای خوشگل و صاف و سیاهش دیگه باید بخووووووووووورمش از طرف من حسابی ببوسش و بغلش کن عاشقشم
نگار
پاسخ
مرسی خاله النا جون مهربون..ماهم خیلی دوست داریم
مامان حبه قند
28 اردیبهشت 93 17:30
مامانی چرا نمی نویسی نکنه به بچه داری مشغول هستی؟؟
نگار
پاسخ
درست حدس زدی دوستم هنوز وقت نکردم
خاله نرگس
9 خرداد 93 21:36
قربون اون چشما و ناخنا و دست و پای کوچولو و لبهای غنچه ایت برم من!!! آخه نخود من! می خنده برا من! فنقل نخود چهره!
نگار
پاسخ
مرسی خاله نرگس گلم
یاسمن مامان ترمه
2 مرداد 93 12:49
وااااااای عزیزدلم تو چقدر نازی ماشالا
نگار
پاسخ
مرسی یاسمن جون کجایی کم پیدایی وبلاگ ترمه جونو بروز کن دلمون تنگ شده