هلیا جونهلیا جون، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

روزهای مادرانه

هلیا خورشید زندگی ما

1392/12/7 20:27
نویسنده : نگار
345 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم 

اسمتو انتخاب کردیم: هلیا

به معنی: پرتو خورشید،دختر خورشید"ریشه یونانی"

و گلی که از درون گل دیگر شکفته میشود"ریشه فارسی"

یه جا هم خوندم فرشته ای که امام رضا رو به دنیا آورده اسمش هلیا بوده. 

            

بعد از این همه مدت جستجو...هیچ اسمی پیدا نمیکردیم که لایق تو باشه...ولی این اسمو که پیدا کردم واقعا به دلم نشست و دلم آروم گرفت.معنیشم خیلی قشنگه من که از انتخابم راضی و خوشحال هستم همینطور بابایی .

 

   فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نرگس
8 اسفند 92 14:35
(با صدای خیلی بلند خوانده شود) ای گل قشنگ لاله! اسمتو بگو به خاله!!! ای جانم هلیا! چه اسم خوشگلی. مبارکت باشه خاله
نگار
پاسخ
مرسی خاله نرگس جونممممم...
مائده(ني ني بوس)
9 اسفند 92 17:37
مبااااركهخيلي اسم زيباييه و البته معني خيلي قشنگي داره
نگار
پاسخ
مرسی مائده جون لطف داری اسم دختر شما هم خیلی قشنگه خودشم همینطور
یاسمن مامان ترمه
11 اسفند 92 11:10
هلیا نازی مبارکه مبارک اسم قشنگت
نگار
پاسخ
مرسی یاسمن جون